


Gravostyle ™: unikalne oprogramowanie CAD / CAM do obsługi maszyn grawerujących Gravotech
- Profesjonalne oprogramowanie stworzone przez grawerów dla grawerów
Gravostyle ™ to profesjonalne oprogramowanie do grawerowania i cięcia, które udostępnia wiedzę Gravotech w tym zakresie. Skorzystaj z zaawansowanych możliwości i oszczędzaj czas! Dostępne są unikalne funkcje: Braille'a, Photostyle, Print & Cut i nie tylko.
- Pełne opanowanie procesu grawerowania
Dzięki wieloletniemu doświadczeniu i produkcji maszyn grawerujących, mamy pełne zrozumienie procesu grawerowania. Gravostyle ™ jest w pełni kompatybilny ze wszystkimi naszymi technologiami. Interakcja maszyna - oprogramowanie usprawnia codzienne grawerowanie dzięki funkcjom takim jak Point & Shoot.
- Gravostyle ™
Unikalne oprogramowanie do laserowych i mechanicznych maszyn grawerujących. Jeżeli używasz już Gravostyle ™ na swojej maszynie mechanicznej i rozszerzasz swoją działalność o laser, nie musisz uczyć się obsługi innego oprogramowania! Przełącz się jednym kliknięciem na interfejs Laserstyle ™, aby ustawić grawerowanie laserowe!

Zaprojektowany, aby rozwijać się wraz z Twoją firmą
Dzięki sześciu poziomom i wielu opcjom Gravostyle ™ oferuje możliwość zwiększenia produktywności i kreatywności grawerowania.
6 poziomów - dla konfiguracji idealnie dostosowanej do Twoich potrzeb!
Zgodny z systemem Windows (Vista, 7, 8 i 10).
Ponad 220 czcionek dostępnych we wszystkich alfabetach, specjalnie zoptymalizowanych do grawerowania i cięcia.
Serwis i wsparcie techniczne
Oferujemy rozwiązania dotyczące instalacji i uruchomienia sprzętu, które odpowiadają Twoim oczekiwaniom.
Chcesz być niezależny?
Udostępnimy Ci nasze standardowe procedury operacyjne wraz z filmami szkoleniowymi dostępnymi w naszym internetowym centrum wsparcia.
Czy chcesz, aby nasi technicy byli obecni obok Twoich zespołów?
Odwiedzamy miejsce instalacji w celu uruchomienia, a nasi eksperci pracują ramię w ramię z Państwem.

Nasze moduły szkoleniowe mają na celu optymalizację korzystania z naszych rozwiązań i są dostępne dla pełnej gamy maszyn, oprogramowania i akcesoriów.
Zaprojektowane tak, aby pasowały do poziomu i profilu uczestników szkolenia, dostępne online, zdalnie, w siedzibie klienta lub siedzibie Gravotech.
Szkolenie jest integralną częścią uruchomienia urządzeń.

Wszystkie nasze maszyny objęte są 24 miesięczną gwarancją* na dostawę części zamiennych oraz koszt robocizny własnej wykonanej w siedzibie GRAVOTECH.
Oferujemy przedłużenia gwarancji i dodatkowe świadczenia usług zgodnie z Twoimi potrzebami.
Opracowane tak, aby dokładnie odpowiadały Twoim wymaganiom, oferujemy również standardowe lub niestandardowe umowy serwisowe
• Globalna umowa serwisowa
• Umowa serwisowa dotycząca oprogramowania
• Umowa na konserwację zapobiegawczą lub naprawę
• Nasz lokalny inżynier serwisu jest dostępny, aby udzielić Ci wszystkich niezbędnych informacji
* Urządzenia akcesoryjne (np. pochłaniacze z serii ES, obudowy serii LW, pochłaniacze wiórów, piły, kompresory objęte są gwarancją 12 miesięcy).

Zapewniamy lokalne wsparcie w Twoim języku w ponad 50 krajach, w których jesteśmy obecni bezpośrednio i u naszych partnerów dystrybucyjnych.
Każdy z tych lokalnych zespołów może z kolei uzyskać wsparcie z regionalnego centrum kompetencji w pobliżu naszych lokalizacji produkcyjnych oraz w bezpośrednim połączeniu z międzynarodowym centrum wsparcia z siedzibą we Francji, pracującym w ścisłym połączeniu z centrum badawczo-rozwojowym.
Dzięki temu jesteśmy skuteczni i reagujemy na Twoje potrzeby w zakresie pomocy.
Możemy zdalnie odpowiedzieć na 80% Twoich zgłoszeń, aby szybko rozwiązać problem, który zapewni ciągłość pracy (pracujemy od poniedziałku do piątku, w godzinach 8.30-16.30).

Dzięki doświadczeniu zdobytemu z Gravograph i Technifor oraz naszej globalnej obecności w ponad 50 krajach, z udziałem 150 techników Gravotech i naszych partnerów dystrybucyjnych, możemy zaoferować szeroki zakres usług.
Opracowane tak, aby dokładnie odpowiadały Twoim wymaganiom, oferujemy standardowe lub niestandardowe usługi:
• Globalna umowa serwisowa
• Umowa serwisowa dotycząca oprogramowania
• Umowa na konserwację zapobiegawczą lub naprawę.
