Gravotech - oprogramowanie Type3-CAA

TYPE3-CAA: PROJEKTOWANIE, WEKTORYZACJA, INTEGRACJA TEKSTÓW, LOGO, SYMBOLI bezpośrednio w procesie CATIA® PLM

OPROGRAMOWANIE CAD/CAM
TYPE3-CAA to jedyny dodatek dostępny w środowisku CATIA ® do tworzenia i mapowania tekstu.

 

  • Twórz i zmieniaj tekst, a także zarządzaj czcionkami, cyframi i symbolami.
     
  • Prosta i szybka wektoryzacja zdjęć czarno-białych lub kolorowych z dedykowanymi parametrami.
     
  • Wysokiej jakości, elastyczne wyświetlanie i odwzorowywanie tekstu, symboli, logo lub grafiki na złożonych kształtach 3D. Wersja próbna dostępna dla każdego wydania V5 i 3DEXPERIENCE. Interfejs i instrukcja w języku angielskim, francuskim, niemieckim, japońskim, włoskim i chińskim.

 

Tekst obrabiany bezpośrednio w CATIA Machining

Tworzenie tekstu

Profesjonalne narzędzia do tworzenia tekstu, zarządzania czcionkami, integracji symboli i numerów seryjnych w plikach CATIA®.

TYPE3-CAA oferuje kompletny moduł całkowicie poświęcony tworzeniu tekstu.

TYPE3-CAA rozpoznaje czcionki True Type i linie obrysu dla identyfikacji i znakowania.

Wszystkie funkcje tekstowe są parametryczne i można je ponownie edytować za pomocą drzewa konstrukcyjnego CATIA®.

WIĘCEJ INFO
Mapowanie tekstu

Wektoryzacja

Dzięki narzędziom wektoryzacji TYPE3-CAA projektanci mogą wprowadzać logo i znaki specjalne bezpośrednio do CATIA®.

Bezpośredni import BMP, JPEG, TIFF, GIF, PNG w CATIA V5 / 3DEXPERIENCE.

Prosta i szybka wektoryzacja z dedykowanymi parametrami: naddatek, filtrowanie szumów, wygładzanie, czułość.

Wektoryzacja z obrazów czarno-białych lub kolorowych.

Wszystkie wyodrębnione krzywe są dostępne w narzędziach CATIA® i drzewie konstrukcyjnym.

WIĘCEJ INFO
Mapowanie tekstu i logo

Projekcja I Mapowanie

Dzięki 30-letniemu doświadczeniu w grawerowaniu, TYPE3 opracował wiele aplikacji umożliwiających wyświetlanie tekstu, ale także logo na różnego rodzaju powierzchniach.

TYPE3-CAA osiąga imponujące wyniki w branży form i matryc. Projektuj / mapuj dowolny tekst i logo na dowolnej powierzchni.

WIĘCEJ INFO

Serwis i wsparcie techniczne

Oferujemy rozwiązania dotyczące instalacji i uruchomienia sprzętu, które odpowiadają Twoim oczekiwaniom.

Chcesz być niezależny?

Udostępnimy Ci nasze standardowe procedury operacyjne wraz z filmami szkoleniowymi dostępnymi w naszym internetowym centrum wsparcia.

Czy chcesz, aby nasi technicy byli obecni obok Twoich zespołów?

Odwiedzamy miejsce instalacji w celu uruchomienia, a nasi eksperci pracują ramię w ramię z Państwem.
 

WIĘCEJ INFORMACJI
Usługi Gravotech

Nasze moduły szkoleniowe mają na celu optymalizację korzystania z naszych rozwiązań i są dostępne dla pełnej gamy maszyn, oprogramowania i akcesoriów.

Zaprojektowane tak, aby pasowały do poziomu i profilu uczestników szkolenia, dostępne online, zdalnie, w siedzibie klienta lub siedzibie Gravotech.

Szkolenie jest integralną częścią uruchomienia urządzeń.
 

WIĘCEJ INFORMACJI
Szkolenie i uruchomienie

Wszystkie nasze maszyny objęte są 24 miesięczną gwarancją* na dostawę części zamiennych oraz koszt robocizny własnej wykonanej w siedzibie GRAVOTECH.

Oferujemy przedłużenia gwarancji i dodatkowe świadczenia usług zgodnie z Twoimi potrzebami.

Opracowane tak, aby dokładnie odpowiadały Twoim wymaganiom, oferujemy również standardowe lub niestandardowe umowy serwisowe
•    Globalna umowa serwisowa
•    Umowa serwisowa dotycząca oprogramowania 
•    Umowa na konserwację zapobiegawczą lub naprawę 
•    Nasz lokalny inżynier serwisu jest dostępny, aby udzielić Ci wszystkich niezbędnych informacji

 * Urządzenia akcesoryjne (np. pochłaniacze z serii ES, obudowy serii LW, pochłaniacze wiórów, piły, kompresory objęte są gwarancją 12 miesięcy).
 

WIĘCEJ INFORMACJI
Gwarancja na grawerki Gravotech

Zapewniamy lokalne wsparcie w Twoim języku w ponad 50 krajach, w których jesteśmy obecni bezpośrednio i u naszych partnerów dystrybucyjnych.

Każdy z tych lokalnych zespołów może z kolei uzyskać wsparcie z regionalnego centrum kompetencji w pobliżu naszych lokalizacji produkcyjnych oraz w bezpośrednim połączeniu z międzynarodowym centrum wsparcia z siedzibą we Francji, pracującym w ścisłym połączeniu z centrum badawczo-rozwojowym.

Dzięki temu jesteśmy skuteczni i reagujemy na Twoje potrzeby w zakresie pomocy.

Możemy zdalnie odpowiedzieć na 80% Twoich zgłoszeń, aby szybko rozwiązać problem, który zapewni ciągłość pracy (pracujemy od poniedziałku do piątku, w godzinach 8.30-16.30).
 

WIĘCEJ INFORMACJI
Pomoc techniczna

Dzięki doświadczeniu zdobytemu z Gravograph i Technifor oraz naszej globalnej obecności w ponad 50 krajach, z udziałem 150 techników Gravotech i naszych partnerów dystrybucyjnych, możemy zaoferować szeroki zakres usług.

Opracowane tak, aby dokładnie odpowiadały Twoim wymaganiom, oferujemy standardowe lub niestandardowe usługi:
•    Globalna umowa serwisowa
•    Umowa serwisowa dotycząca oprogramowania
•    Umowa na konserwację zapobiegawczą lub naprawę
 

WIĘCEJ INFORMACJI
Maintenance