


Lasertrace: oprogramowanie sterujące dla maszyn znakujących Gravotech
- Zarządzanie linią produkcyjną
Tryb produkcji Lasertrace połączy Twoją infrastrukturę IT i będzie z nią współdziałać, umożliwiając półautomatyczną produkcję. Uzyskaj dostęp do swojej bazy danych i ERP, wysyłaj pliki znakowania bezpośrednio do maszyn bez komputera, zarządzaj duplikatami i automatycznie twórz pliki historyczne. Uzupełnij swój system identyfikacji o czytniki kodów, aby zweryfikować jakość znakowania. vvv
- Tryb autonomiczny
Lasertrace jest jedynym oprogramowaniem do znakowania, które oferuje możliwość śledzenia jednostkowego na stole warsztatowym. Podłącz maszynę do oprogramowania za pośrednictwem komputera i automatycznie twórz oznaczenia na żądanie, część po części. Idealny do małych warsztatów lub zróżnicowanych branż. Zarządzaj numeracją seryjną, kodyfikacją, automatycznymi licznikami (daty, zmiany itp.), Logo, kodami na jednym ekranie.
- Twórz i komponuj oznaczenia
Z łatwością twórz zadania znakowania w wizualnym interfejsie oprogramowania. Wstawiaj teksty i cyfry, zarządzaj różnymi kodami, takimi jak Datamatrix, kod QR, kody kreskowe 1D i 2D, importuj pliki i logo w formatach EPS, PDF, DXF, DWG, BMP, JPEG, PNG. Zintegrowano ponad 15 czcionek OCR o wysokiej czytelności, zoptymalizowanych pod kątem skrócenia czasu cyklu. Wyświetl podgląd kompozycji przed znakowaniem.

Lasertrace pomaga w tworzeniu identyfikacji niezależnie od tego, czy pracujesz w małym warsztacie czy u dużego producenta.
Interfejs oprogramowania zapewnia bezpośredni dostęp do parametrów znakowania.
Sprawdź bibliotekę ustawień wstępnych według materiału i kartę kolorów znakowania, aby zaoszczędzić czas i zmniejszyć ryzyko błędu.
Interfejs Lasertrace jest dostępny w kilku językach.

Jako kompletne oprogramowanie do śledzenia i identyfikacji dla przemysłu, Lasertrace oferuje możliwość tworzenia kilku profili użytkowników z niezbędnymi funkcjami.
Modyfikuj uprawnienia operatora w zależności od potrzeb.
Oferujemy kilka opcji, takich jak pakiet 40 dodatkowych czcionek lub edytor logo, aby wektoryzować logo i tworzyć ścieżki wypełnienia.
Jeśli masz szczególne potrzeby, możemy dostosować interfejs Lasertrace do Twoich wymagań.
Zapraszamy do kontaktu.

Podczas gdy osoby nadzorujące mają pełny dostęp do wszystkich funkcji znakowania na pasku narzędzi, operatorzy mają dostęp do uproszczonej wersji.
Po prostu zaimportuj swój plik znakowania, wybierz tryb znakowania, rozpocznij i zatrzymaj znakowanie.
Pasek narzędzi operatora można spersonalizować.
Serwis i wsparcie techniczne
Oferujemy rozwiązania dotyczące instalacji i uruchomienia sprzętu, które odpowiadają Twoim oczekiwaniom.
Chcesz być niezależny?
Udostępnimy Ci nasze standardowe procedury operacyjne wraz z filmami szkoleniowymi dostępnymi w naszym internetowym centrum wsparcia.
Czy chcesz, aby nasi technicy byli obecni obok Twoich zespołów?
Odwiedzamy miejsce instalacji w celu uruchomienia, a nasi eksperci pracują ramię w ramię z Państwem.

Nasze moduły szkoleniowe mają na celu optymalizację korzystania z naszych rozwiązań i są dostępne dla pełnej gamy maszyn, oprogramowania i akcesoriów.
Zaprojektowane tak, aby pasowały do poziomu i profilu uczestników szkolenia, dostępne online, zdalnie, w siedzibie klienta lub siedzibie Gravotech.
Szkolenie jest integralną częścią uruchomienia urządzeń.

Wszystkie nasze maszyny objęte są 24 miesięczną gwarancją* na dostawę części zamiennych oraz koszt robocizny własnej wykonanej w siedzibie GRAVOTECH.
Oferujemy przedłużenia gwarancji i dodatkowe świadczenia usług zgodnie z Twoimi potrzebami.
Opracowane tak, aby dokładnie odpowiadały Twoim wymaganiom, oferujemy również standardowe lub niestandardowe umowy serwisowe
• Globalna umowa serwisowa
• Umowa serwisowa dotycząca oprogramowania
• Umowa na konserwację zapobiegawczą lub naprawę
• Nasz lokalny inżynier serwisu jest dostępny, aby udzielić Ci wszystkich niezbędnych informacji
* Urządzenia akcesoryjne (np. pochłaniacze z serii ES, obudowy serii LW, pochłaniacze wiórów, piły, kompresory objęte są gwarancją 12 miesięcy).

Zapewniamy lokalne wsparcie w Twoim języku w ponad 50 krajach, w których jesteśmy obecni bezpośrednio i u naszych partnerów dystrybucyjnych.
Każdy z tych lokalnych zespołów może z kolei uzyskać wsparcie z regionalnego centrum kompetencji w pobliżu naszych lokalizacji produkcyjnych oraz w bezpośrednim połączeniu z międzynarodowym centrum wsparcia z siedzibą we Francji, pracującym w ścisłym połączeniu z centrum badawczo-rozwojowym.
Dzięki temu jesteśmy skuteczni i reagujemy na Twoje potrzeby w zakresie pomocy.
Możemy zdalnie odpowiedzieć na 80% Twoich zgłoszeń, aby szybko rozwiązać problem, który zapewni ciągłość pracy (pracujemy od poniedziałku do piątku, w godzinach 8.30-16.30).

Dzięki doświadczeniu zdobytemu z Gravograph i Technifor oraz naszej globalnej obecności w ponad 50 krajach, z udziałem 150 techników Gravotech i naszych partnerów dystrybucyjnych, możemy zaoferować szeroki zakres usług.
Opracowane tak, aby dokładnie odpowiadały Twoim wymaganiom, oferujemy standardowe lub niestandardowe usługi:
• Globalna umowa serwisowa
• Umowa serwisowa dotycząca oprogramowania
• Umowa na konserwację zapobiegawczą lub naprawę.
