Twój zakres obowiązków:
- Instalacja, konserwacja i naprawa maszyn i urządzeń Gravotech
- Diagnozowanie i rozwiązywanie problemów technicznych bezpośrednio u klientów jak i zdalnie
- Szkolenie klientów w zakresie obsługi i konserwacji maszyn i oprogramowania
- Prowadzenie dokumentacji serwisowej i raportowanie działań
- Współpraca z centralnym działem wsparcia technicznego
Nasze wymagania:
- Doświadczenie w obszarze serwisu technicznego, mile widziane w branży maszyn i urządzeń przemysłowych
- Wykształcenie min. średnie techniczne (automatyka, elektronika, mechanika)
- Komunikatywność, samodzielność w działaniu i gotowość do częstych podróży służbowych
- Umiejętność pracy w zespole
- Umiejętność pracy z narzędziami diagnostycznymi i sprzętem serwisowym
- Umiejętność obsługi komputera: środowisko Windows, MS Office
- Znajomość czytania schematów technicznych
- Czynne prawo jazdy kat. B
- Znajomość języka angielskiego umożliwiające czytanie dokumentacji technicznej, uczestnictwo w szkoleniach oraz współpraca z centralnym działem wsparcia technicznego (mile widziane poziom B1)
To oferujemy:
- Stabilne zatrudnienie (umowa o pracę) w renomowanej firmie o ugruntowanej pozycji rynkowej
- Atrakcyjne wynagrodzenie i system premiowy kwartalny
- Wsparcie zespołu w procesie wdrożeniowym
- Szkolenia branżowe
- Możliwość zdobycia doświadczenia i rozwoju
- Niezbędne narzędzia pracy: profesjonalne narzędzia, samochód służbowy, laptop, telefon służbowy
Jeśli jesteś zmotywowanym, samodzielnym Technikiem Serwisu posiadającym doświadczenie w obszarze maszyn przemysłowych, chętnie podejmiesz wyzwania związane z utrzymaniem sprawności naszych produktów u klientów, czekamy na Twoje zgłoszenie. Prosimy o przesyłanie CV i listu motywacyjnego na adres e-mail:
job-poland@gravotech.com